Google PageRank

Hogyan állítsuk össze a honlapunk szövegét?

2010.05.22. 18:11 :: szigetlakó

Hogyan állítsuk össze a honlapunk szövegét?


Grafikus tömb:

Design. Feladata az, hogy a látogatókat látványosan odacsalogassa, megragadja figyelmüket, amint megpillantják. Azt is csinálhatod, hogy eleinte nem használsz grafikai elemeket, ezt egy későbbi fejlesztéssel pótolhatod.

Főcím / Alcím:

Kezdjük a honlap szövegét egy ütős, figyelemfelkeltő főcímmel. Ezt írjuk lényegesen nagyobb betűvel, és ha lehet, akkor vastagítva, mint a többi szöveget. Ezután legyen egy alcím kisebb betűkkel, mint a főcím, de még mindig nagyobb, mint a szöveg. Vagy írjuk más színnel. A főcím célja, hogy gyorsan felkeltse a figyelmet. Az alcím pedig kicsit bővebben elmagyarázza a főcímet.

A vezércikk / ígérő tömb:
A tömb erőteljes hasznot ígér az érdeklődőknek. Nagyon fontos mindjárt a kezdeteknél a címben szereplő hasznot bátran kimondani. Egy rendkívül izgató haszonról beszél. Ezen múlik tovább olvassák-e az oldaladat.

Az ajánlólevél / vevővélemény / hitelesítési információk:
Az után az ígéret után, amelyet a vezércikk tömbbe tettél, az érdeklődők még kételkednek abban, hogy képes vagy-e teljesíteni mindezt. A vevővélemények ajánlólevelek bizonyítani fogják, hogy az ígéreteid valóban pontosak és elérhetőek bárki számára.

Az információs tömb:
Itt az üzleti területedről beszélsz, ahonnan terméked és szolgáltatásod származik…Ez a tömb egy kis bevezetéssel szolgál a tárggyal kapcsolatosan, és beszél e terület problémáiról, vagyis felébreszted a problématudatot.

Záró gondolat:
Pármondatban összefoglalni, milyen haszna lesz az olvasónak a további információ kérés esetén. Felszólítani az információkérésre.

Információkérés:
A weblapon megjelenő információk felkeltik az érdeklődését, akkor az olvasó megadja az adatait. Ezért a végére mindenképpen tedd be az információkérés

Ehhez mindenképpen kellenek információs levelek. Ezekkel tájékoztassuk az érdeklődőt a többi tudnivalóról..

Termékismertető és Regisztráció lehetősége:

Termékismertetőt és regisztrációs oldalt adhatunk meg, de nagyon kicsi a valószínűsége az azonnali vásárlásnak. Ezért célszerű mindkettőt az információs leveleken is elhelyezni. Gyakorlatban a kialakított tervünk dönti el, hogy hol alkalmazzuk.

Internetes kifejezéseket, weblap szerkesztés.

Szerkessze meg saját honlapját Ön is!

komment

Címkék: regisztráció információk grafikus tömb főcím információs termékismertető vezércikk ajánlólevél alcím ígérő vevővélemény hitelesítési

süti beállítások módosítása